Luna de lângă anus

by IonutZ

Mă uitam în seara asta la Observator şi la ştirea despre Superluna despre care s-a tot vorbit în ultima vreme, voice-over-ul zice în loc de perigeu, perineu. Am consemnat greşeala şi m-am dus la DEX că, deşi mai auzisem de perineu, recunosc că nu ştiam ce e. Când am citit definiţia, m-am crăcănat de râs.

PERINÉU, perinee, s. n. Regiune anatomică cuprinsă între organele genitale externe și anus. – Din fr. périnée.

Asta în loc de:

PERIGÉU, perigee, s. n. Punct în care un astru sau un satelit artificial aflat în mișcare orbitală se găsește cel mai aproape de pământ. ♦ Moment, timp în care astrul sau satelitul se află în acest punct. – Din fr. périgée, lat. perigaeum.

SURSA: dexonline.ro

Suuuuper tare! Vă devorează Cârcotaşii! 😀

 

Leave a Reply

