Cutremure de la Parkinson

by IonutZ

Mi-ar plăcea ca Mărmureanu să tacă precum marmura. M-am săturat să îi văd mutra zilnic la televizor anunţând calamităţi. Probabil bătrânelul simte tot mai des cutremure, din cauza tremuriciului.

Acest “expert” de la Institutul Naţional de Fizică a Pământului şi-a depăşit până şi atribuţiile de Hâncu actual şi a scornit o nouă bazaconie menită să bage spaima în populaţie: hidrogenul sulfurat de pe fundul Mării Negre este o bombă care aşteaptă doar să i se aprindă fitilul. Şi să vezi atunci comedie! Chiar când credeaţi că asta e singura calamitate cu care ne putem confrunta, să nu uitaţi că în Marea Neagră există şi potenţial de tsunami!

Eu mă duc până la magazin să îmi fac provizii. Am înţeles că vine dinspre Vaslui uraganul Katrina…

 

Leave a Reply

