Cerșetor, cerșetor, dar am mașina mea!

by adriana

Ăsta da om descurcăreț! Un cerșetor brazilian a demonstrat că nu trebuie să ai multe studii și mulți bani ca să ai o mașină. De fapt, ca să îți construiești o mașină. Omul a răbdat de foame vreo 4 luni ca să strângă cei 270 de dolari pe care i-a dat pe caroseria mașinii pentru a putea începe construcția efectivă. Apoi s-a dus la un cimitir de mașini de unde a luat un motor de 125 cm cubi și de aici până la rezultatul final nu i-au mai trebuit decât niște resturi de mașini, o șurubelniță, un ciocan și 4 ani de zile. “Nimeni nu mă credea în stare. Toți râdeau de mine,” a povestit cerșetorul celor de la Globo.com. “Am fost umilit de atitudinea lor, dar până la urmă am caștigat. Mi-am făcut mașinuța mea, cu mâinile mele”.

Merită o mare bilă albă pentru că mașina este utilizabilă, prinde chiar și 70 km/h, iar omul s-a folosit de mașină ca să își găsească un job și cu banii câștigați să își ia o locuință. După părerea mea, ordinea ar fi fost un pic inversă, mai întâi te îngrijești de locul în care să stai, nu de mașină. Deși a procedat un pic pe stilul cocălăresc, este iertat, pentru că el și-a construit o veritabilă mașină nu pentru a agăța domnișoare, ci pentru a-și găsi o slujbă.

2 Comments to “Cerșetor, cerșetor, dar am mașina mea!”

  1. dap. jos palaria 🙂

Leave a Reply

