Fukushima 50 – TU ţi-ai da viaţa pentru ţară?

by IonutZ

Mama unuia dintre muncitorii de la Fukushima a vorbit cu reporterii de la Foxnews.  Fiul ei i-a spus la telefon că e gata să moară pentru ţara lui, alături de restul echipei:

“He told me they have accepted they will all probably die from radiation sickness in the short term or cancer in the long-term. […] They know it is impossible for them not to have been exposed to lethal doses of radiation.”

După părerea mea, este cel mai dramatic episod care a atras atenţia mass-media în ultimii 10 ani. Nu atât pentru faptul că o să moară 50 de oameni – au fost cazuri în care au murit sute de mii (vezi Haiti, Sumatra şi chiar Japonia)  şi nimeni nu i-a plâns, poate doar familiile lor. Dar să te jertfeşti de bunăvoie, ştiind că te aşteaptă acasă un copil, o soţie, o mamă… chiar mi se pare eroic.

P.S.: Pe cât pariu că o să se facă un film pe tema asta, în următorul an? Pentru Hollywood drama minerilor din Chile e deja old news

3 Comments to “Fukushima 50 – TU ţi-ai da viaţa pentru ţară?”

  1. Sal!!! E super tare blogul!! Îmi place și chiar am votat!! Bravo vouă, o să vă trec și eu la lista mea de bloguri!!! Baftă, Ionuț!!!

  2. Mulțumiiimmm!!! :*

Leave a Reply

